niedziela, 27 kwietnia 2014

Rolady biszkoptowe

Odkąd zaczęłam się bawić w gotowanie i pieczenie uważałam, rolady to trudne ciasta. Teraz zmieniam zdanie.
Któregoś razu weszłam na stronę kotlet.tv i poczytałam porady Pauliny na temat pieczenia biszkopta na roladę. Bo o masy się nie martwiłam.
I tak wczoraj wyszła mi rolada z bitą śmietaną i truskawkami a dziś ta o to piękna, bardziej dietetyczna(bo z musem jagodowym).
 W pierwszym przypadku użyłam żelatyny a do jagód galaretki truskawkowej. Wszystko robiłam na wyczucie. I tak na blaszkę z dużego piekarnika(tak tę wielką czarną!) potrzeba 6 jaj, pół dużego kubka mąki pszennej, 1/3 szklanki cukru pudru. I dwie łyżki wody. Będzie bardziej podatne.
Na masę: 2 średnie słoiki jagód (odsączyć  z wody),trochę cukru, galaretka rozpuszczona w mniej niż szklance wrzątku  i dwie kopiate łyżki śmietany kwaśnej.
Oto mój wypiek:



 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz