niedziela, 22 lutego 2015

Jak zachęcić dziecko do rysowania :)

Jak zachęcić dziecko do rysowania :) Najprościej przez zabawę. Zgoda?


Na rynku jest tego wiele.Nawet nie wiedziałam, że aż tak wiele...


Oprócz standardowych labiryntów, "dorysowywanek" na zwykłym papierze oczywiście jednorazowych i czarnobiałych
jak np tu:




 Mamy do dyspozycji także opcje na papierze suchościeralnym(błyszczącym lub nie). Ten wydaje mi się lepszą opcją, bo jest trwalsze i przede wszystkim wielkrotnego użytku. Przeglądałam internet i to co mnie zaintersowało to:
1.Labirynty-można powiedzieć, że to taki tani wstęp do pokochania przez dziecko labiryntów a później do łatwiejszego startu w naukę pisania. Czymzajacmalucha- potwiedza :)

2.Zadania z rysowania(widzę, że obecnie słabo dostępne a najbardziej mi się podoba). Zobaczcie sami:

Słodki ten krokodyl, trzeba mu łuski dorysować. Mój syn byłby zachwycony.

3.Zwierzaki. Przypinaj, rysuj i zmazuj! i Pojazdy(wyd. Wilga)dość drogie sie wydaje- może jakość dobra:

4.Rysuj i zmazuj wyd.Adamingo? lub nieznane mi Kukuryku(bo w każdym miejscu inaczej piszą : p)- myślę, że zapowiada się ciekawie ;) Świetne te kropeczki na arbuzie. no  i ilość zadania która prędko się nie znudzi :P



5. Czuczu rączka rysuje- seria znana i lubiana chociaż nie mamy jej w swojej kolekcji. Musimy to sybko nadrobić, bo w ulubionej księgarni 34% taniej! :)). Jaki tytuł z tej seri najbardziej polecacie?
6.Czuczu kreatywne zabawy- znów niezawodny czuczu :)

7. Moje magiczne figury(wyd.EDGARD)- tego wydawnictwa tez nie znam, ale chętnie poznam :)  Tutaj chyba raczej mały format, więc fajne w podróż.
8. Labirynty zwierzęta- sklep Bazgroszyt. Mimo, że nie jest to na kartkach suchoscieralnych  na zwykłych jest w zestawieniu, bo jakos mnie zauroczyło. Już miałam zakończyć poszukiwania a tu taka perełka.

Lubicie kupować swoim dzieciom takie edukacyjne zabawki przygotowaujące do pisania zabawki? Polecćie coś :)

P.S Wszystkie zdjęcia pochodza z intenetu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz